Wednesday, June 15, 2005

بيست و نه خرداد



سلام...تا حالا خيليها ازم پرسيدن كه اين عدد بيست و نه كه توي آدرس وبلاگت هست چيه...به بعضيا گفتم...بعضيها هم هنوز سر كارن...دوسه روز ديگه بيست و نه خرداده...سالگرد شهادت معلم شهيد دكتر علي شريعتي و سالروز تولد آقاي صداي ايران ابي...هيچ كس مثل اين دو نفر توي روح من نتونسته اثر بگذاره...هنوز يادمه شبهايي رو كه تو فريمان سرباز بودم و شبا ميموندم تو كيوسك وسط جادمون و بازگشت دكتر رو ميخوندم...و هيچ وقت يادم نميشه شباي طولاني اي رو كه توش پر بوده از فرياد پر احساس و با شكوه ابي...باورتون نميشه اين چيزي رو كه ميخوام بگم...اين يك كشف شخصيه...به نظر من ابي و شريعتي خيلي شبيه هم هستن...دليل اين حرف عجيبم هم يك كلمه است ...فرياد...من با اين دو تا عاشق شدم و مجاهد...آخر اين مطلبم هم دوتا از حرفاي اين دو سلطان عقيده و احساس من....قربون همتون....داداشتون...امير
دكتر علي شريعتي...خدايا مرا به ابتذال آرامش و خوشبختي مكشان...خدايا رحمتي كن تا ايمان نام و نان برايم نياورد
آقاي صداي ايران ابي
وقتي دلگيري و تنها
غربت تمون دنيا
از دريچه قشنگ
چشم روشنت ميباره
|