Wednesday, May 25, 2005

قربونت داداشي


اين آقا پسر خوشگل و خوشتيپ داداش حميد گلمه...قربونش بشم...سه سوته پسورد آي دي ياهوم رو كه هك شده بود برام در آورد...من نميدونم اون كسي كه منو هك كرده چرا اين كارو كرده بود...البته اونجوري كه معلوم بود اين كار رو براي يكنفر ديگه كرده بود . پس منو در آورده بود و عوض كرده بود و به يكنفر كه نميدونم كيه داده بود...مهم نيست...اما دوست دارم بدونه اين كارش اصلا خوب نبود...اون به حريم شخصي من وارد شده بود...من اين آي دي رو چون اولين آي دي من بوده رو خيلي خيلي دوست دارم....اصلا برام يك دنيا خاطرست...بگذريم....بازم قربون داداش حميد گلم و دوستش بشم....و ممنون بابت همه همدرديهايي كه دوستاي گلم تو اين مدت با من كردن...آقاي هكر...حالا كه من آي دي خودمو باز دارم...اما تو به فكر اون نفرينايي باش كه نينا جان پشت سرت كرده(چشمك)....قربون همتون....داداشتون
amirreza_1359
|