Thursday, January 06, 2005

تحمل كن عزيز دلشكسته

من تحمل همه چيزرو دارم....تحمل اينكه به جاي بقيه از من انتقام بگيري رو دارم....تحمل اينكه كارهايي رو كه ميخوام نكني و ميكني رو دارم....تحمل حرفاي پشت سرم رو دارم....تحمل اينكه حتي نزديكترين دوستام جوري باهام رفتار كنن كه انگار بزرگترين گناه دنيا رو كردم دارم....تحمل خورد شدن استخونام زير فشار لعنتي جوي كه دوروبرم درست شده رو دارم...من حتي تحمل اينكه شايد يكي ديگه از من واست مهمتر باشه رو دارم....من حتي تحمل اينكه يه روز بفهمي احساست به من زودگذر بوده و حالا خسته شدي رو هم دارم...من حتي تحمل اينكه يه روز بفهمي بودن با من اصلا اونجوري كه فكر ميكني نيست رو هم دارم...ميشكنم ها ولي به خاطر تو حتي تحمل اين رو هم دارم...من تحمل چيزايي رو كه بايد بهم بگي و نميگي رو هم دارم....اما عروسك نازم....تحمل اينگه گريه تو رو به خاطر اينكه از من ناراحتي ببينم ندارم....من همه اينا روتحمل ميكنم مهربونم....تو هم تو رو خدا بديهامو تحمل كن...اين لينك يه هديه است براي تو...مسخره است اما همه حسش ماله تو نور كوچولوي مهربونم

تحمل كن عزيز دلشكسته...تحمل كن به پاي شمع خاموش
تحمل كن كنار گريه من...به ياد دلخوشي هاي فراموش
جهان كوچك من از تو زيباست...هنوز از عطر لبخند تو سرمست
واسه تكرار اسم ساده توست...صدايي از من عاشق اگر هست
|