Sunday, January 02, 2005

مشكي رنگ عشقه



نميدونم اصلا اهل فوتبال هستين يا نه؟...مهم نيست من كه هستم پس شما هم مجبورين كه باشين(چشمك)....امروز ميخوام از تيم محبوبم بگم...پرسپوليس؟... نه بابا پرسپوليس كيلو چنده...چي؟...استقلال؟...اه اه اه ...استقلالم شد تيم آخه....باز همون پرسپوليس سگش به استقلال شرف داره(چشمك به استقلاليهاي دو آتيشه)...اشتباه نكنين من نه طرفدار پرسپوليسم نه استقلال....من عاشق ابومسلمم....ابومسلم خراسان...سياه جامگان خراساني...اصلا مشكي رنگ عشقه...نميدونم ابهت لباسهاي ابومسلم رو ديدين؟...تو ايران تكه....ماشاالله بعد از اون دوتا تيم لعنتي پرطرفدارترين تيم ايران هم هست....برخلاف همه تيمهاي ديگه هم وقتي با پرسپوليس يا استقلال بازي داره نود درصد ورزشگاه ابومسلم رو تشويق ميكنن...ولي بعضي از مشهديهاي نامرد هستن كه وقتي ابومسلم تو مشهد با پرسپوليس يا استقلال بازي داره ميرن طرفداري اون دو تا تيم رو ميكنن...نمونش هم سعيد خان اشكوري كه طرفدار پروپاقرص پرسپوليسه و ايمان خان زماني كه شديدا طرفدار استقلاله....واقعا كه...من كه خودمو شيرازي حساب ميكنم از ابومسلم كه تيم لااقل شهر ابا اجداديمه خوشم مياد...ولي وطن فروشهايي مثل اون دوتا(چشمك) كه به حساب مشهدين...واي واي واي...امسال كه ابومسلم پرسپوليس رو بد جوري برد...پارسالم كه تو تهران استقلال رو جون به لب كرد...انشالله يه روزي بياد كه ابومسلم قهرمان آسيا بشه...به اميد اون روز....مشكي رنگ عشقه



|