Thursday, September 09, 2004

نمادهای نوشته های من

بعضی از دوستام میگن امیر واسه چی اینقدر سنگین مینویسی یه جور بنویس همه متوجه بشن یا لااقل مطلبهایی بگذار تو وبلاگت که واسه همه جذابیت داشته باشه.....اما آخه میدونین چیه من خودمم توقع ندارم و اصلا نمیخوام این وبلاگ یه وبلاگ عمومی باشه که توش فقط واسه سرگرمی بنویسم ..... من میخوام این نوشته ها رو واسه دل خودم بنویسم.....میخوام عقیده هامو بنویسم....میخوام با نوشتن توی اون سبک بشم..... آره هر کی بیاد تو وبلاگ من شاید اصلا هیچی نفهمه چون من دوست دارم با نمادها حرف بزنم همه نوشته هام هم پر از نماد هایی هستن که فقط واسه خودم مفهوم دارن و دوستهای خیلی نزدیکم ....شاید فقط ایمان حامد کورش ساحل و فقط چند نفر دیگه که نمیخوام اسمشون رو بیارم بفهمن و درک کنن چیزایی رو که من مینویسم و همین واسم کافیه ضمن اینکه سعی میکنم وبلاگم واسه کسایی که منو میشناسن هم جذابیت داشته باشه حتی اگه هیچ کدوم از نمادهامو نفهمن....ممنون که به وبلاگ من سر میزنین
|